شهرداری بم

آسفالت برخی از کوچه ها با خودیاری و مشارکت شهروندان محترم بم

دکتر بنی اسدی شهردار بم خبر داد:

 آسفالت برخی از کوچه ها با خودیاری و مشارکت شهروندان محترم بم 

                                

 

تشکر و قدر دانی شهرداربم از شهروندان محترم که در زمینه آسفالت کوچه های خود، یاری رسان شهرداری بودند

دکتر بنی اسدی شهردار بم در این زمینه بیان کرد:  برخی از کوچه های سطح شهر با خودیاری و مشارکت شهروندان محترم بمی توسط حوزه فنی و عمرانی شهرداری بم  آسفالت شدند و جای خوشحالی است اگر بخشی از شهروندان عزیزدر این مسیر قدم بردارند  و با مشارکت خود کاری کنند شهرداری بم نسبت به آسفالت کوچه های بیشتری اقدام نماید که اسفالت کوچه ها  می تواند از نظر رفاهی تاثیر گذار باشد  و چهره بهترو مناسب تری به  شهر ببخشد .

شهردار بم عنوان کرد:برای آسفالت این گونه ها کوچه ها حق اولویت با کوچه هایی می باشد که نماینده اهالی  آن کوچه زودتر از دیگران  اقدام بنماید. و از شهروندان محترم خواهشمندیم  با توجه به اینکه شهرداری بم دارای دارامد مناسب از عوارض  خدمات شهری  و نوسازی  از طرف شهروندان محترم م و از ارزش افزوده بسیار کمتری به سالهای گذشته برخوردار می باشد لذا  خواهشمندیم نسبت به عوارض خدمات شهری  و نوسازی خود اقدام نمایید تا بتوانیم خدمات بهتر و مطلوب تری ارائه دهیم .

دکتر بنی اسدی در پایان گفت: برخی از کوچه ها  به شرح ذیل در حال حاضر با خودیاری و مشارکت شهروندان محترم توسط حوزره فنی وعمرانی صورت گرفته است  جادارد از اهالی عزیز این کوچه ها که همکاری با شهرداری بم بعمل آوردند نهایت سپاس و تشکررا بهمراه داریم و یکبار دیگر از همه مردم گرانقدرشهرم خواهشمندم در این زمینه یاری رسان شهرداری باشند.

 کوچه شماره 7خیابان شهید مدرس ،کوچه شماره 2خیابان شهید شاهرخی ،کوچه شماره 4خیابان وصال ،کوچه  شماره 8 خیابان الزهرا کوچه شماره 21 فرعی دوم سمت چپ ،کوچه شماره 27 خیابان 22بهمن وکوچه شماره 3 خیابان مدنی بن بست عبدالله زاده 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *