شهرداری بم

1403-01-31

افتتاح بوستان زیبا در کوچه شماره 5 بولوار شهید محمدآبادی و ایستکاه آتش نشانی شماره 3

افتتاح بوستان زیبا در کوچه شماره 5بولوار شهید محمدآبادی و ایستگاه آتش نشانی شماره 3 در بلوار حضرت صاحب الزمان(عج)درهفته دولت

درآئین افتتاح این دو پروژه شهرداری بم  معاونت عمرانی استاندارکرمان  امام جمعه  شهرستان بم حضرت حجه الاسلام حاج اقا  دانشی  فرماندار شهرستان بم مهندس شهسوارپور ریاست شورای اسلامی شهر بم دکتر قاسمی واعضای شورای شهربم و دیگر مسئولان محلی  حضور داشتند .

مهندس پشتیبان شهردار بم در افتتاح این بوستان زیبا بعد از خیر مقدم وتشکر از حضور مسئولین استانی ومحلی گفت : خوشحالیم که توانستیم ساخت این بوستان را به پایان برسانیم و امیدواریم مردم محترم محله رضایت مطلوب را از ساخت این بوستان از شهرداری بم داشته باشند .

وی بیان کرد :آنچه توانسته به زیبایی این بوستان بیفزاید وجود عبور قنات از این نقطه بوده و شهرداری سعی کرد  از معماری نسبتا متفاوتی در مسیر گذر آب قنات استفاده نماید که قطعا می تواند بر اهمیت این بوستان بیفزاید.

معاونت عمرانی استاندار کرمان در روز افتتاح این بوستان گفت :از شهردار و مجموعه شهرداری بم در جهت ارائه خدمات به مردم عزیز شهرستان بم تشکر می کنم و امیدارم که شهرداری بم تمام تلاش خود را در جهت خدمت گزاری مردم به کار گیرد .

وی همچنین بیان کرد:وحود عبور قنات از این بوستان واقعا جالب توجه می باشد وامیدواریم این قنات همیشه جاری باشد که بر اهمیت زیبایی این بوستان تاثیر فراوانی دارد.

 

گزارش تصویری از افتتاح بوستان زیبا در کوچه شماره 5 بولوار شهید محمدآبادی

 





گزارش تصویری از افتتاح پروژه ایستگاه آتش نشانی شماره 3 در بلوار حضرت صاحب الزمان (عج)

گزیده ای از صحبت های مهندس پشتیبان شهردار بم :وی بعد از معرفی پروژه ساختمان آتش نشانی (ایستگاه شماره 3) گفت با توجه به اهمیت خدمات ایمنی ،امدادرسانی وگستردگی این منطقه  برآن شدیم تا بتوانیم به ساخت این پروژه پایان دهیم که امیدواریم بتوانیم در این جهت  خدمات بهتری به شهروندان و مردم محترم این محله ارائه دهیم .


 


 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *