شهرداری بم

جلوگیری از ساخت و سازهای غیر قانونی

 مهندس بنی اسدی شهردار بم خبر داد:

از ساخت و سازهای غیر قانونی به خصوص در مکانهای مهم شهر وتاریخی جلوگیری می شود

                                                               

مهندس بنی اسدی شهردار بم گفت:از آنجایی که بم تاریخی یک شهر جهانی است و به عنوان باغ شهر ثبت جهانی شده است از ساخت و سازهای غیر قانونی واز تخریب باغات و خشکاندن نخلهای همیشه استوار و زیبا که به عنوان منظر فرهنگی ثبت جهانی شده اند جلوگیری خواهد شدولازم است  حتما همکاریهای لازم رابا دیگر دستگاهای مرتبط جهت حفظ و احیای باغات را داشته باشیم . 

مهندس بنی اسدی بیان کرد :از جهات فرهنگی و تمدن دیرینه شهرمان  و وجود بزرگترین بنای خشت گلی جهان ارگ قدیم بم به خصوص در مکانهای مهم وتاریخی که مورد توجه گردشگران داخلی وخارجی می باشد این ساخت و سازهای غیر قانونی ، مناسب شهرمان که ثبت جهانی شده نمی باشد. لذا خواهشمندیم همشهریان عزیز در این زمینه هکاریهای لازم را با واحد اجرائیات و پلیس ساختمانی را  داشته باشند تا با کمک هم همیشه شهری زیبا ، آبادو سرسبز با معماری مناسب داشته باشیم.

شهردار بم در پایان عنوان کرد:از شهروندان محترمی که در این جهت همکاری لازم را با شهرداری داشته اند نهایت سپاس و تشکر را بعمل می آوریم و در صورت مشاهده ساخت و سازهای غیر قانونی در هر ساعت شبانه روز می توانند مراتب را به سامانه 137 اعلام نمایند.

گوشه ای از اقدامات واحد اجرائیات و پلیس ساختمانی شهرداری بم 

                         

                           

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *