شهرداری بم

عزم جدی شهرداری بم در جهت جلوگیری از زمین خواری

عزم جدی شهرداری بم در جهت جلوگیری از زمین خواری

                                                                

مهندس پشتیبان شهردار بم در این رابطه بیان کرد :زمین خواری پایمالی حق شهروندان و عبور از خط قرمزهاست و اظهار داشت با حمایت همه جانبه مسئولین قضائی وهمراهی فرماندار محترم ،شورای شهر و همه مسئولین امر پرونده زمین خواران در بم مورد پیگیری قرار گرفت و به حمدالله موفق شدیم تا در سایه قانون به جد با عاملین زمین خواری برخورد کنیم .

وی در ادامه افزود :افرادی به صورت کاملا غیر قانونی مبادرت به غصب و تملیک املاک و اراضی شهرداری در محدوده شهرک حضرت امام خمینی (ره)نموده بودندو اقدام به فروش بدون مجوز این زمینها کرده بودند که با اقدام و پیگیری دوایر مربوطه در شهرداری و حمایت سیستم قضائی دستور تخریب و برگرداندن زمینها صادر ودر این خصوص اقدام گردید و امروز مفتخریم اعلام نمائیم که املاک مذکور ضبط گردید.

مهندس پشتیبان در پایان از شهروندان گرامی خواست تا قبل از خرید هرگونه ملک اقدام به استعلام از طریق دایره املاک ،حراست و مجموعه مدیریت شهرسازی شهرداری نموده و از صحت خرید خود مطلع گردند. و هرگونه اقدام در رابطه با زمین خواری توسط سود جویان مشاهده نمودند با سامانه133تماس حاصل نمایند تا جهت جلوگیری از این کار سریعا اقدام شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *