شهرداری بم

نائب قهرمانی تیم فوتبال ساحلی بانوان شهرداری بم در لیگ کشوری

نائب قهرمانی تیم فوتبال ساحلی بانوان شهرداری بم در لیگ کشوری با سرمربی گری فاطمه زنگی و سرپرستی مهرناز عباس زاده

                                                   

در مرحله نیم نهایی رقابت های لیگ برتر فوتبال ساحلی بانوان کشور شهرداری بم با نتیجه 8بر2پارس دکل گستر اراک را شکست داد و نائب قهرمان کشور شد که تیم فوتبال بانوان ساحلی ایمن سنگر گیلان با نتیجه 13 بر 4 شهدا چلیچه را شکست داد و قهرمان این دوره از مسابقات شد .

این افتخار دیگری از سوی دختران تیم  شهرداری  بم بود که بعد از قهرمانی تیم فوتبال بانوان در لیگ برتر نصیب تیم فوتبال ساحلی بانوان شد که نشان از لیاقت و پشتکار این ورزشکاران بانوان محترم دارد .

لازم به ذکر است تیم فوتبال ساحلی بانوان شهرداری بم، برای اولین بار در این مسابقات شرکت کرده بود که به نائب قهرمانی دست پیدا کرده بود

برترین گلزن این مسابقات عاطفه رمضانی با 22گل از تیم فوتبال ساحلی بم بود

مهندس پشتیبان شهردار بم و مدیر عامل باشگاه شهرداری بم و دکتر عزیزآبادی پیام تبریکی جهت تقدیر وتشکر از تیم فوتبال  ساحلی بانوان صادر نمودند .

متن پیام به شرح ذیل می باشد

ورزشکاران دلیر و توانکمند تیم فوتبال ساحلی بانوان شهرداری بم

باسلام

کسب مقام نائب قهرمانی در لیگ برتر ساحلی بانوان کشور مایه افتخار و مباهات برای شهر تاریخی و جهانی بم عزیز و سرافراز می باشد و از ایتکه توانستید در این مسابقات به مقام نائب قهرمانی دست پیدا کنید از شما بازیکنان با اخلاق و تکنیکی و سرمربی پرتلاش این تیم سرکار خانم فاطمه زنگی و سرپرست تیم مهرناز عباس زاده  ،نهایت سپاس و تشکر فراوان را می نمائیم و امیدواریم این تیم بتواند همیشه برای بم عزیز افتخارآفرین باشد.

علیرضا پشتیبان ،شهر دار بم                                              منصور عزیزآبادی ،رئیس شورای اسلامی بم

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *