شهرداری بم

نوسازی و ساماندهی میدان امام زاده زید(ع)

نوسازی و ساماندهی میدان امام زاده زید(ع)

                                                =

مهندس بنی اسدی شهردار بم خبر داد:

نوسازی و ساماندهی میدان امام زاده زید(ع)

شهردار بم در این خصوص گفت:نظر به اینکه مصالح کاربردی میدان امام زاده زید(ع)فرسوده شده بود و تمامی تاسیسات اب و برق و روشنایی این میدان تخریب و یا به طور گلی از بین رفته بودند تصمیم گرفتیم کل میدان را نوسازی و ساماندهی کنیم .

وی بیان کرد یکی از دلاپل مهمی که تصمیم به این این اقدام گرفتیم وجود امام زاده زید (ع)که مورد احترام همشهریان می باشد در حاشیه این میدان واقع بود و میدان موجود در شان موقعیت مکانی مقدس و حتی مردم عزیز نبود.واز طرفی این میدان محل حضور و تحمع قشر محترم بزرگسال و سالمند این محله بود که لازم بود از نظر محیطی و زیبا سازی در دستور کار قرار بگیرد.

شهردار بم متذکر شد:نگهداری از اماکن و امکانات و تاسیسات مربوط به  شهرداری که متعلق به بیت المال می باشد وطیفه همگانی می باشد و از همه شهروندان محترم و فرهیخته شهرمان خواهشمندیم در این زمینه یاری رسان شهرداری باشید .و ازچهره های فرهنگی و هنری شهرمان و رسانه های مکتوب و مجازی محلی خواهشمندیم در این زمینه ُفرهنگ سازی لازم را داشته باشند.

گزارش تصویری از عملیات عمرانی نوسازی ُمناسب سازی و زیباسازی میدان زید که در حال حاضر توسط حوزه فنی و عمرانی شهرداری بم انجام می شود

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *