شهرداری بم

گزارش پویش افتتاح ،افتتاح شهربازی بم

آنچه در پویش افتتاح صورت گر فته اعلام می گردد…

افتتاح شهربازی بم

                         

از سه دستگاه جدید رونمایی شد.

در قالب پویش افتتاح شهربازی بم با حضور مسئولین عالی رتبه شهرستان بم , وبا حضور مردم شریف و محترم شهر بم با برگزاری جشنی به مناسبت نیمه شعبان ولادت حضرت مهدی (عج)افتتاح گردید.

مهندس بنی اسدی شهردار بم در این مراسم پس از خیر مقدم و تبریک نیمه شعبان بیان کرد:

پس از ساماندهی و نوسازی امکانات و تاسیسات شهربازی با کمک متخصصین و تکنیسین های ماهر و همچنین نصب سه دستگاه جدید تصمیم به افتتاح کلی شهربازی گرفتیم و امیدواریم همیشه رونق خود را داشته باشد .وی همچنین بیان کرد توسعه و پیشرفت شهربازی ادامه  دارد که توجه و همراهی شهروندان محترم بم ما را داین مسیر دلگرم تر خواهد نمود .شهربازی با توجه به فضای سبز مناسب می تواند تفرجگاه و فضای خوبی برای شهروندان به حساب آید..

نصب سه دستگاه جدید می تواند اعتماد مردم را به شهربازی بیشتر نماید و چه بسا در جهت جلب اعتماد مردم مجوز استانداردهمه دستگاها دریافت شده است .

در ادامه مهندس شهسوار پور فرماندار بم و حضرت حجه الاسلام دانشی امام جمعه محترم شهرستان بم از زحمات شهردار و مجموعه مدیران و کارکنان شهرداری بم  و از راه اندازی کلی شهربازی بم برای همیشه تقدیر وتشکر نمودند و از اینکه از سه دستگاه جدید برای اولین بار در شهربازی رونمایی شد ابراز خوشحالی نمودند .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *