شهرداری بم

آسفالت کوچه های خاکی از اولویت کاری شهرداری می باشد

آسفالت کوچه های خاکی از اولویت کاری شهرداری می باشد

                                                     

دکتر بنی اسدی شهردار بم بیان کرد :در حال حاضر کوچه های خاکی زیادی درسطح شهر وجود دارند که نیاز است بخشی از این کوچه ها آسفالت شوند تا بتوانیم به وضعیت نامناسب کوچه ها کمک موثری نماییم که در این راه از همه مسئولان محترم شهرستان و اعضای شورای شهر خواهشمندیم باتوجه به اینکه شهر بم یک شهر جهانی است و مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی است در این مسیر  کمک نمایند تا به فضل خدا  خدمات مطلوبی به شهروندان محترم ارائه دهیم .

شهردار بم عنوان کرد :در حال حاضر بخشی از کوچه های خاکی شهر آسفالت شده که با فراهم شدن منابع سعی می کنیم بر روندسرعت آسفالت بیفزایم .و جا دارد از خدمات گذشته نهایت سپاس وتشکر را به جا بیاورم .

وی متذکر شد:آسفالت کوچه های خاکی می تواند کمک موثری بر حمل و نقل محلی ،زیباسازی و بهداشت مردم  تاثیر گذار و برهمین اساس یک وظیفه اساسی بر دوش ما نهاده که حق مردم عزیز شهرمان می باشد دارای رفاه وآسایش کافی در همه زمینه ها باشند .ومردم عزیز مطمئن باشند با برنامه ریزی مدون سعی می کنیم در همه زمینه تاثیر گذاری خود را د اشته باشیم .

دکتر بنی اسدی در پایان گفت :ارائه خدمات مطلوب نیازمند مشارکت و یاری شهروندان عزیز است لذا خواهشمندیم با پرداخت به موقع عوارض خدمات شهری و نوسازی خود به شهرداری کمک نمایند تا بتوانیم همیشه شهری آباد ،زیبا و سرسبز داشته باشیم . 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *