شهرداری بم

برخورد قاطع وقانونی با زمین خواران وسودجویان

مهندس پشتیبان شهردار بم خبر داد

برخورد قاطع وقانونی با زمین خواران وسودجویان

                                                                   

مهندس پشتیبان شهردار بم گفت :برای اولین بار با حکم مراجع قضایی از تصرفات املاک شهرداری صبح روز پنج شنبه سوم خردادماه سال جاری  با پیگیریهای شهرداری بم وحمایت مسئولین وحکم مراجع قانونی از تصرف املاک شهرداری که توسط افراد سود جو انجام پذیرفته بودجلوگیری بعمل آمد.

مهندس پشتیبان در این خصوص بیان کرد:حفظ وحراست از املاک وزمینهای شهرداری که متعلق به بیت المال است وظیفه قانونی وانسانی مسئولین ومردم است ومادراین راه از هیچ تلاشی فرو گذارنخواهیم کرد وبا حساسیت ،دقت وپیگیری جدی، از این تخلفات جلوگیری خواهیم کرد.

شهردار بم در ادامه خاطر نشان کرد :خدارو شکر با حمایت وجدیت مسئولین محترمشهرستان، فرمانداربم، دادستان،  رئیس دادگستری ،مسکن وشهرسازی ومسئولین مرتبط با این موضوع در شهرداری موفق به جلوگیری از این اقدامات شدیم که مراتب قدردانی خود را به همه این بزرگواران تقدیم می نمایم .

وی در پایان افزود: شناسائی املاک تصرف شده و همچنین افراد سود جو مرتبط با این املاک را در دستور کار شهرداری قرار دادیم واز همشهریان گرامی خواستاریم چنانچه موارد مشابهی را مشاهده نمودند در اسرع وقت با حراست، بازرسی و دایره املاک شهرداری و همچنین سامانه 24 ساعته 137 شهرداری بم با حفظ نام  در میان بگذارید.

                                                            

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *