شهرداری بم

ساماندهی و جمع آوری نخاله های ساختمانی و زباله های پراکنده املاک بدون حصار

دکتر بنی اسدی شهردار بم خبرداد:

ساماندهی و جمع آوری نخاله های ساختمانی و زباله های پراکنده املاک بدون حصار 

                                               

 

دکتر بنی اسدی شهردار بم بیان کرد:یکی از اولویت های مهمی در کنار دیگر اقدامات شهرداری باید مورد توجه قرار گیرد جمع آوری نخاله های ساختمانی و زباله های پراکنده ،تسطیع ،ساماندهی و تعیین تکلیف املاک بدون حصار می باشد .

شهردار بم عنوان کرد:متاسفانه تقریبا در همه جای شهر بم زمینه های خالی و املاک بدون حصارزیادی به چشم می خورد که باعث تل انباشت زباله ها و نخاله های ساختمانی و محل تجمع سگهای ولگرد شده است این مسئله چندان برای  بهداشت محیط شهری ، و چهره نامناسبی برای شهر جهانی بم نمی باشد لذا  هرچه سریعتر این زمین های خالی و بدون حصار باید ساماندهی و تعیین تکلیف شوند که لازم است حوزه خدمات شهری ،فنی وعمرانی و پلیس ساختمانی و اجرائیات هماهنگی لازم در جهت پیشبرد این کار، با هم داشته باشند .

دکتر بنی اسدی در پایان بیان کرد:این اقدام درطی دو سه ماه قبل در دستور ویژه قرار گرفت و در این زمینه اقدامات زیادی صورت گرفت و از همه صاحبان این گونه املاک خواهشمندیم همکاری لازم را در جهت جمع آوری زباله ها و نخاله های ساختمانی داشته باشندو در جهت ایجاد حصار ملک خود اقدام کنند در غیر این صورت از طریق پلیس ساختمانی و اجرائیات و واحد حقوقی شهرداری بم اقدامات قانونی لازم از طریق مراجع قانونی صورت خواهد گرفت .امیدواریم در این مسیر یاری رسان شهرداری بم باشید. تا با کمک هم بتوانیم شهری زیبا و مناسب در حد نام و شهرت جهانی باغ شهر زیبای بم د اشته باشیم . 

پاکسازی زمین های بایر خیابان پروین اعتصامی ،شهدای نیروی انتظامی ،زمین های خالی خیابان کمیل و کوچه های شماره 8 کمیل و روبروی مسجد سیدالشهداء ،خیابان المهدی ،بخشی از زمین های بایر خیابان بوعلی ادامه دارد 

 

 

گزارش تصویری از ساماندهی و جمع آوری نخاله های ساختمانی زمین های خالی و املاک بدون حصار 

                                                    

                                        

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *