شهرداری بم

شرووع دوباره پروژه فرش موزایک بولوار صاحب الزمان

شروع دوباره پروژه فرش موزایک بولوار صاحب الزمان

                                                       

باتاکید شهردار بم پروژه فرش موزایک بولوار صاحب الزمان بعد از مدتها توقف در حال اجرا می باشد..

نظر به اینکه بولوار صاحب الزمان یکی از ورودی های اصلی شهر بم محسوب می شود  و برای اینکه بتوانیم فضای مناسبی به پیاده رو این محل ببخشیم تصمیم گرفتیم دنباله اجرای این پروژه را که مدتها توقف شده بود ادامه دهیم و برهمین اساس خوشبختانه پیمانکار مناسبی برنده این پروژه شده است که به زودی به پایان می رسد .

با توجه به اینکه یکی از مراتب پیشرفت و توسعه شهرها در کنار دیگر پروژه های مهم شهرداری فرش موزایک پیاده روها می باشد و از طرفی تاثیرات زیادی بر روند زیبا سازی و عبور مرور راحت شهروندان محترم دارد در اجرای این اقدام و دیگر پیاده روهای سطح شهر سعی شده از مصالح مرغوب و با کیفیت استفاده شود .

در جهت مناسب سازی شهر و توجه به معلولین ،خط ویژه نابینایان عزیز با موزایک های تعریف شده برای  عبور راحت این قشر محترم در نظر گرفته  و در همین راستا این اقدام موثر را بیشتر در پیاده روها اجرا خواهیم کرد..

برای حفظ و نگهداری از مصالح اجرا شده پیاده روها لازم است شهروندان محترم به ویژه تعمیرکاران در این زمینه حساسیت لازم را  داشته باشند که بعضا مشاهده شده در اکثر نقاط شهر به مصالح پیاده روها آسیب جدی به ویژه از طرف مشاغل تعمیرکاری وارد شده  که باعث می شود مراتب ساماندهی و نوسازی آن کمی سخت باشد .لذا از شهروندان محترم خواهشمندیم مراقبت لازم را به همراه د اشته باشند تا همیبشه شهری آباد و زیبا داشته باشیم .

خط 137 پل  ارتباطی بین شهرداری و شهروندان می باشد لذا اگر شهروندان محترم با تخریب مصالح پیاده روها روبرو شدند می تواند با مرکز 137 تماس حاصل نمایند که ماموران سد معبر در اسرع وقت ،مسالمت امیز با در نظر گرفتن مراتب قانونی اقدام لازم را بعمل خواهند آورد.

    

                                                                                                                                                                                                                                                                  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *