شهرداری بم

طرح استقبال مهر توسط شهرداری کلید خورد

طرح استقبال مهر توسط شهرداری کلید خورد

باحضور محمد بنی اسدی رئیس شورای اسلامی شهر بم ،خانم سام نژاد عضو شورا ،مهندس پشتیبان  شهردار بم ،معاونین شهردار و جمعی از مسئولان  شهرداری ،جلسه ستاد استقبال از مهر در شهرداری تشکیل شد و مصوباتی در این زمینه صورت گرفت که این مصوبات شامل بهسازی ،زیبا سازی و پیاده رو سازی در مسیر های منتهی به مدارس انجام پذیرفت .

                                                           

مهندس پشتیان شهردار بم در نشست این ستاد گفت :فاز اول این طرح شامل مدارس فرهنگیان ،کوثرالنبی ،فرهنگیان، رزمنده، دانش ،معراج ،آزاده ،سوده ،ام ابیها ،پیوند ،زنده یاد ناصر فولادی ،باقرالعلوم ،آزاده و حکمت است.

وی افزود:در این طرح ،مسیر و اطراف مدارس بهسازی ،آماده سازی و لکه گیری می شود ضمن اینکه فضای سبز اطراف مدارس نیز مورد بازسازی و ساماندهی قرار می گیرد.

شهردار بم افزود:پس از پایان طرح اول فازهای بعدی آغاز می شود تا کلیه مدارس شهر مسیرهای منهتی به آنها و فضای سبز اطراف مراکز آموزشی مورد ساماندهی قرار می گیرد تا خدمات بهتری به همشهریان عزیز ارائه گردد.

محمد بنی اسدی رئیس شورای اسلامی شهر بم در این نشست بیان کرد :امیدواریم با وجود ستاد استقبال بتوانیم به جامعه دانش اموزی و همشهریان محترم خدمات مطلوبی ارائه دهیم که شورای شهر همیشه در کنار شهرداری می باشد تا بتوانیم با کمک هم مخصوصا در ایام بازگشائی مدارس در جهت ساماندهی مسیرهای مدارس و اطراف مدارس فعالیت های چشم گیری را انجام دهیم و بیان کرد از همه مسئولین مربوطه شهرداری که در جلسه حضور دارند خواهشمندیم در انجام امور مربوطه فعال و کوشا باشند .

                                                 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *