شهرداری بم

1403-02-01

پیام تسلیت مهندس پشتیبان شهردار بم به مناسبت زلزله پنج دی ماه 82

پیام تسلیت مهندس پشتیبان شهرداربم به مناسبت حادثه بزرگ زلزله پنج دی ماه سال 1382 

مهندس پشتیبان شهردار بم طی پیامی به مناسبت پانزدهمین سالگرد زلزله بم ،این روز را به مردم شهرستان بم تسلیت گفت و برای بازماندگان طلب صبر و اجر نمود .

                                              

                                                 بسم الله الرحمن الرحیم 

پنجم دیماه یادآور زلزله دلخراش شهرستان بم ،حادثه بسیار غم انگیزی که قلب همه مردم جهان را به شدت لرزاند و سیلاب اشک بر رخسار بسیاری جاری ساخت .

زلزله ویرانگر که منجر به از دست دادن جمع کثیری از مردم عزیز شهرستان بم و داغدار شدن خانواده های بسیاری از عزیزانمان شد .باشد روحشان همیشه شاد.

حال پانزده سال از آن حادثه ناگوار می گذرد اما این ایثار تحسین انگیز ملت دلسوز که سریعا به کمک مردم زلزله زده و داغدار بم شتافتند ،وبسیاری از نیازهای فوری و اولیه بازماندگان ،این بلای بزرگ تامین نمودند و در این راه از هیچ همتی دریغ نکردند فراموش نخواهد شد وجا دارد از حسن توجه و کمک های بشر دوستانه تمامی مردم عزیز کشورمان و جوامع بین المللی در آن روزهای سخت زلزله تشکر و قدردانی نمود که باعث شد بم عزیز هرچه زودتر با رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری و توجه دولتها مسیر پیشرفت و سازندگی را طی  کند و همچنان در این مسیر لازم است اقدامات موثری صورت گیرد تا بم تاریخی به جایگاه اصیل خود باز گردد.

اینجانب برای روح پرفتوح جان باختگان علو درجات و غفران الهی و برای خانواده های داغدار و عزیز شهرستان بم صبر جمیل مسالت می نمایم .

علیرضا پشتیبان 

شهردار بم 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *