شهرداری بم

گزارش آسفالت کوچه های خاکی با مشارکت مردم و شهرداری

اقدام گسترده شهرداری بم در زمینه آسفالت کوچه های خاکی با مشارکت و همراهی شهروندان محترم

شهرداری برای آسفالت کوچه های خاکی شهر به صورت جدی دنبال اعتبارات و منابع دولتی است .به خصوص برای زمناطق کمترتوسعه یافته شهر از طریق سازمان بازآفرینی شهری.

شهردار بم خبر داد:آسفالت بیش از ۷۰ کوچه خاکی شهر با مشارکت و همراهی شهروندان محترم و فرهیخته بمی 

مهندس بنی اسدی شهردار بم گفت :شهروندان مجترم و فرهیخته بمی با مشارکت و پرداخت سهم خودیاری در امر آسفالت یاری رسان شهرداری بودند که این مسئله باعث موفقیت شهرداری در آسفالت کوچه های خاکی شد که در واقع این همراهی و یاری شهروندان باعث امیدواری مجموعه شهرداری جهت خدمت رسانی در همه زمینه ها شد که امیدواریم این مهم تد اوم داشته باشد.

                   

 شهردار بم بیان کرد:یکی از شاخص های مهمی که امروزه به توسعه شهرها در همه زمینه ها به خصوص در اجرای اقدامات عمرانی وخدمات شهری کمک کرده مشارکت و همراهی و پرداخت به موقع عوارض شهرداری از طرف مردم بوده است که همین مسئله در بم در امر پرداخت سهم خودیاری شهروندان جهت آسفالت کوچه ها به خوبی خود را نشان د اد و باعث شد برای اولین بار بعد از زلزله بتوانیم حجم زیادی از کوچه های خاکی سطح شهر را آسفالت نماییم نظر به اینکه برای اقدام اساسی با مشارکت مردم سعی کردیم عدالت  را در نظر بگیریم و تقریبا در چهارگوشه شهر به صورت مساوی کار شود.

بنی اسدی در مطلب مهمی عنوان کرد:نقش شهروندان و همراهی و مشارکت مردم در اجزای موفق پروژه های شهرداری بر کسی پوشیده نیست زیرا یکی از شاخص های توسعه یافتگی شهرها و پیشرفت قابل توجه آنان در توسعه شهرشان همین موضوع یاد شده می باشد.لذا از همه شهروندان محترم خواهشمندیم از آنجایی که شهرداری بم هنوز از طریق دریافت عوارض نوسازی و خدمات شهری به درآمد مناسبی نرسیده و از پنجره ارزش افزوده چندان اعتباری دریافت نمی کند .شهرداری بم را به ویژه در امر آسفالت یاری کنند و در پرداخت سهم خود یاری خود جهت آسفالت کوچه های خاکی همراهی کنند و همچنین در جهت پرداخت عوارض شهرداری ،تا بتوانیم بم را به آنچه که حقش هست برسانیم .

مهندس بنی اسدی شهردار بم  ابراز کرد:الحمدالله در خواست شهروندان برای آسفالت کوچه های خاکی با مشارکت مردم ادامه دارد و امیدوار کننده می باشد.لذا نمایندگان اهالی آن کوچه  که زودتر نسبت به پرداخت سهم خودیاری و تکمیل مدارک اقدام نمایند در اولویت اسفالت قرار می گیرند.واز همه معتمدین ،بزرگان و چهرهای فرهنگی هر محله و رسانه های  محلی خواهشمندیم در این زمینه فرهنگ سازی لازم را داشته باشند . زیرا آسفالت کوچه های سطح شهر نشانه توسعه یافتگی و پیشرفت هر شهر می باشد و حجم زیاد کوچه های خاکی  خوشایند شهر تاریخی ،متمدن و جهانی بم که مورد توجه گردشگران د اخلی و خارجی است نمی باشد.

شهرداربم گفت:نظر به حجم زیاد کوچه هی خاکی سطح شهر لازم است اعتبارات دولتی برای احرای بهتر اسفالت در نظر گرفته شود. که با کمک فرماندار و اعضای محترم شهر به صورت جدی دنبال دریافت اعتبارات لازم می باشیم به خصوص برای مناطق کمتر توسعه یافته شهر.و در جهت دریافت قیر رایگان قدم های مثبتی برداشته شده که امیدواریم به زودی تحقق یاب در موضوع بازآفرینی شهری مقررگردید کوچه ها و معابر خاکی دسته بندی شوند و بعد از تصویب در ستاد باز آفرینی شهری به سازمان باز آفرینی کشور ارسال می گردد و از آنجایی که نیمی از معابر خاکی در طرح باز آفرینی قرار دارند می تواند کمک بزرگی در این زمینه باشد..که مسئولین امر قولهای امیدوار کننده داده اند و در این زمینه شهرداری با کمک مدیران عالی رتبه مرتبط شهر ُاقدام لازم را صورت خواهد داد.

مهندس بنی اسدی درپایان متذکرشد:اگر قیر رایگان از طریق سازمان بازآفرینی شهری تعلق بگیرد از این منبع فقط می توان برای مناطق کمترتوسعه یافته شهر که زیاد هم می باشند استفاده کرد در حالی که عنوان کردم نظر به اینکه هنوز بخش زیادی از کوچه های شهر خاکی می باشند به شدت دنبال جذب اعتبارات و منابع دولتی هستیم .

شهردار بم در پایان آمار کوچه های خاکی سطح شهر را با مشارکت مردمی با پرداخت سهم خودیاری را به شرح ذیل اعلام کرد:

کوچه 7 و11خیابان شهید صفری….

کوچه 8 خیابان فردوسی….

کوچه 7 خیابان قدس….

کوچه 4 و30خیابان خیابان امیرکبیر….

کوچه 6خیابان شهید مصطفی خمینی ….

کوچه9و16.،22،23و27 و۲۸خیابان 22بهمن….

کوچه20و ۲۲و۳۷و38خیابان آیت الله طالقانی….

کوچه 9خیابان آیت الله طباطبایی….

کوچه 3 و5خیابان وصال …

کوچه 4 خیابان آزادگان….

کوچه 16خیابان مالک اشتر….

کوچه 8و10 (فرعی دوم سمت راست)خیابان حضرت امام خمینی (ره)…

کوچه 5 خیابان سید جماالدین…

کوچه 9 خیابان شهیدمطهری…

کوچه های شماره ۲ُو۴و۱۰ (فرعی اول سمت چپ) 26و 12و20خیابان جمهوری…

کوچه 5 و۹(فرعی)خیایان شهید محمدآبادی…

کوچه 19 و 21 یابان پروین اعتصامی و فرعی اول سمت چپ کوچه 19 …..

کوچه 17 و۱۲خ آیت الله شهید صدوقی…

کوچه 6 وفرعی همین کوچه خ شهیدمدرس …

کوچه 44خیابان بوعلی …

کوچه 12 بولوار استاد شاهرخی…

کوچه 17 خیابان شهید جزینی …

کوچه شهید هابیلی (درمانگاه دکتر صدیقی)…

کوچه 5 شهید رجایی…

کوچه 19 خ شهید چمران …

کوچه شماره ۳خیابان مدنی …

کوچه شماره ۶و۱۱خیابان کوثر…

کوچه شماره ۱و۳و۵و۸وفرعی های ۵و۸بولوارشهیدباهنر…

کوچه شماره ۱۲خیابان بهار

گزارش تصویری از آسفالت برخی کوجه های خاکی  

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *